Berichten inbox

Houd een goede dialoog met je debiteur

Een goede communicatie met je debiteur is essentieel. Waarom wordt een factuur niet betaald? Is deze aan de aandacht ontsnapt? Is er een klacht? Of heeft de debiteur serieuze betalingsproblemen? Door de dialoog aan te gaan, komt deze informatie sneller aan het licht. We zorgen ervoor dat jouw debiteuren makkelijk contact op kunnen nemen, zodat het betaalproces zo optimaal mogelijk blijft doorlopen.

Wil je meer weten over wat we voor jouw organisatie kunnen doen? Vraag eens een vrijblijvend adviesgesprek aan.

We staan je graag persoonlijk te woord en zullen jou met plezier laten zien dat onze totaaloplossing naadloos aansluit op jouw debiteurenportefeuille 😉

Bel mij voor een gesprek »

"Creditpartners draagt zeker bij aan onze klanttevredenheid. Onze klanten ervaren meer betaalgemak en kunnen eenvoudig contact leggen over openstaande facturen. Dat is essentieel voor het betaalgedrag en de klantervaring."

Marco van Vulpen, Country Director Electrolux Professional

Contact via het klantenportaal

Bij elke e-mail of brief die wij versturen, zorgen we er voor dat jouw debiteur direct kan inloggen in zijn online klantenportaal. Naast alle relevante informatie vindt hij hier ook een reactiescherm, waarmee hij gemakkelijk kan reageren op z’n factuur.

Meer over het klantenportaal »

Overzichtelijke inbox

Alle binnenkomende berichten worden direct gekoppeld aan de desbetreffende klant/factuur. In de overzichtelijke inbox zie je direct welke berichten er nog behandeld moeten worden of wat er al is afgehandeld. Beantwoorden doe je direct vanuit je mailbox. Berichten toewijzen aan je collega? Dat doe je in één klik.

Vertrouwd door ruim 1.200 bedrijven. We creëren impact met Europa's makkelijkste creditmanagement oplossing.

Let’s Get Started

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen doen?
We vertellen het je graag in een persoonlijk adviesgesprek.